Атипичное удаление зуба в Херсоне

Атипове видалення зуба це хірургічний метод екстракції, в випадках, коли зубні коріння сильно викривлені і їх неможливо витягнути стоматологічними щипцями або елеваторами. Оскільки операція складна, вона вимагає професіоналізму і досвідченості лікаря ще на етапі збору анамнезу та діагностики. У нашій клініці в Херсоні є необхідне обладнання для проведення діагностичних та терапевтичних заходів будь-якої складності, а штат складається їх дипломованих стоматологів вищої кваліфікації. Тому найскладніше атипове видалення зуба мудрості або інших молярів проходить безболісно, ​​в найкоротші терміни і без ризику подальших ускладнень.

Атипове видалення зуба показання:

• треті моляри (вісімки, зуби мудрості) розташовуються таким чином, що травмують сусідні зуби і слизову оболонку;
  • під час прорізування вони впираються в сусідні коріння травмуючи їх;
  • запалення з формуванням відкритих гнійних кишень, що супроводжуються сильними больовими відчуттями;
  • необхідність проведення ортодонтичного лікування.

Атипове видалення проводиться таким чином, щоб не нашкодити сусіднім зубам, тому процедура складається з етапу усунення коронки і коренів. Процедура досить складна і травмує слизову, окістя і частина твердих тканин щелепи, тому важливо дотримуватися рекомендацій лікаря для попередження ускладнень та швидкого загоєння. Операція проводиться під наркозом позбавляючи пацієнта від болю і будь-якого дискомфорту під час реалізації необхідних маніпуляцій.

Атипове видалення зуба, ціна

У нашій клініці є сучасне діагностичне і терапевтичне оснащення, що дозволяє проводити стоматологічні операції будь-якої складності. Ми використовуємо в роботі перевірені ефективні методики і сертифіковані матеріали, тому гарантуємо якість і безпеку кожного пацієнта. Крім того, тут кращі ціни на всі види стоматологічних послуг в Херсоні, незалежно від складності поставленого завдання і комплексу дій щодо її вирішення. Запис на прийом до фахівця здійснюється по телефону, але ми приймаємо і в терміновому порядку, коли необхідно надати екстрену допомогу.

Часто задавані питання

Атипове видалення це складна екстракція зубів, яка виконується при ретенції, неправильної анатомічної форми коренів або незавершеному видаленні. Процедура складна, комплексна і, як правило, виконується лікарем з асистентом.