Удаление кисты зуба в Херсоне

Кіста зуба є щільним новоутворенням у вигляді капсули, що містить гній. Вона розвивається внаслідок інфікування м’які тканин і продуктів розпаду патогенної мікрофлори. У початковій формі розвитку кістозні утворення не мають яких-небудь яскравих симптомів, тому її виявляють, коли повністю сформувалася і починає хворіти. Лікування кісти зуба є обов’язковим, так як може призвести до серйозних наслідків, складність яких залежить від локалізації освіти і його розміру

Кіста на корені зуба з’являється через:

• Невилікуваного карієсу;
  • Невідповідного лікування зубних кореневих каналів;
  • Механічних травм;
  • Інфекційних і запалень ротової порожнини або носоглотки.

Кіста зуба в гайморової пазухи часта причина звернення до нашої клініки в Херсоні. Вона усувається тільки хірургічним шляхом після проведення діагностичних заходів по виявленню її точного місцезнаходження (рентген, комп’ютерна томографія). На жаль такі пацієнти звертаються до стоматолога після невдалої терапії у ЛОРа, так не була виявлена ​​причина нездужання і було втрачено дорогоцінний час. Кіста в зубі часто приймається за звичайний гайморит і лікується консервативними методами, що не дають результатів, в той час як вона вимагає оперативного хірургічного видалення.

Для кісти зуба операція єдиний спосіб лікування. У клініці застосовуються різні методи втручання як:

• Цістомія — кіста стає порожниною, що передається в порожнину рота забезпечуючи відтік гною. Процедура мало травматична, але вимагає більш тривалої терапії і регулярного рентнологіческого контролю;
  • Цісектомія — кіста на зубі видаляється повністю, а порожнину закупорюється;
  • Резекція — метод, що дозволяє зберегти зуб, так як віддаляється тільки кіста кореня зуба і уражені тверді тканини;
  • Гемісекція — видаляється гнійний кишеньку з кореня або частини зуба. Метод підходить у випадках, коли корінь сильно вражений і зруйнований інфекцією і зберегти неможливо. Дефекти зубної корони потім усуваються реставрацією форми або коронкою.

Кіста під зубом — небезпечний стан, який при неправильній постановці діагнозу, затягуванні візиту до лікаря і адекватної терапії може призвести до розвитку гострого або хронічного періодонтиту, періоститу, остеомієліту, сепсису. Як наслідок лікування стане більш складним, комплексним, тривалим.

Якщо раніше, за відсутності альтернативи, видалення зуба було єдиним способом позбутися від кістозного освіти, то зараз можливо лікування без ризику втрати моляра, ікла або різці. Крім того, оптимальний терапевтичний метод можна визначити за різними критеріями і динаміки розвитку патологічних процесів. Тому більше ніж у половині випадків звернення зберігається функціональність і естетичного зубного ряду.

Етапи видалення кісти зуба

Лікування кісти зуба може виконуватися терапевтичним або хірургічним шляхом, проте алгоритм дій лікаря багато в чому схожий:

• Огляд порожнини рота і проведення рентгенівського або КТ обстеження порожнини рота;
  • Введення анестезії;
  • Відкривання зубних каналів. Якщо раніше зуб лікувався і канали запломбовані — вони очищаються;
  • Видалення гною з кістозного освіти або віддаляється кіста разом з частиною ураженого кореня;
  • Введення лікарських препаратів;
  • На повторному відвідуванні канали чистяться, пломбуються, і відтворюється анатомічна форма зуба.

В процесі відновлення, порожнину, з якої видалили кісту, самостійно заростає кістковими і м’якими тканинами. Крім терапевтичного та хірургічного методу лікар може провести видалення зуба з кістою, якщо руйнування занадто серйозні і неможливо зберегти життєздатність ушкоджених тканин.

Оскільки у кісти зуба лікування є досить складним і комплексним всі маніпуляції повинні проводитися профільним фахівцем в умовах стоматологічної клініки. Наявність діагностичного обладнання дозволяє оптимізувати лікувальний процес і скоротити фінансові та часові витрати пацієнтів, так само як і тривалість їх страждань. Зубна кіста, залежно від локалізації та складності випадку видаляється за один або кілька сеансів, безболісно і недорого в нашій клініці в Херсоні.

Видалення кісти зуба ціна

Вартість видалення кісти зуба залежить від складності операції комплексу необхідних лікувально-терапевтичних дій. Звернувшись до нас, ви отримаєте професійний підхід і оптимальне рішення для усунення фолікулярної, ретромолярной, радикулярної і резидуальной кісти, незалежно від її розташування і рівня руйнівних дій. Високоточне технічне оснащення дозволяє вибрати адекватний метод впливу, і при цьому зробити послуги доступними для будь-якого клієнта, незалежно від віку чи статусу. Запис на прийом для первинної консультації здійснюється по телефону. В екстрених невідкладних випадках можете підійти в клініку, і лікарі терапевти або хірурги нададуть термінову допомогу.

Видалення кісти зуба післяопераційний період

Після видалення кісти пацієнту призначається прийом антибіотиків для попередження розвитку запальних процесів. Також лікар прописує знеболюючі препарати, так як деякий час пацієнт може відчувати більш в місці хірургічного втручання.

Після інтервенції не можна приймати їжу протягом 4 годин, а продукти не повинні бути холодними або гарячими. Після їжі рот полоскати чистою водою або антисептичними заживляющими гелями. Після процедури кілька днів може триматися набряк ясен чи щоки, але якщо він не спадає, і з’являються гострі пульсуючі болі — потрібно терміново звернутися до лікаря.

Киста зуба является своеобразной капсулой с жидкостью или гноем, которая образуется на околокорневых тканях вследствие инфекции и воспалений разного характера. На первых этапах заболевание протекает бессимптомно, но при снижении иммунитета, новообразование начинает быстро расти и развиваться и переходит в активную стадию, причиняя немало страданий. Это требует срочного хирургического вмешательства для профилактики серьезных последствий.